מתרגשת לספר שספר חדש שלי, החמישי במספר, יצא השבוע לאור.

הוא התבשל על אש קטנה במשך כמעט שלוש שנים בשיתוף פעולה עם רעות עזר – בשלנית, מתכונאית ומנחת סדנאות אוכל מבוקשת.

קראנו לו דיאלנא, "שלנו" בערבית מרוקאית, וכשמו כן הוא – מבט אישי שלנו אל המטבח המרוקאי האהוב על שתינו ומוכר לנו מלידה ומקשרי משפחה.

בחרנו לאסוף לתוכו את המתכונים המסורתיים החביבים עלינו, חלקם עוברים במשפחות שלנו מדור לדור, אחרים הכרנו במסעותינו המרגשים למרוקו, בהם זכינו לחוות ולהכיר את תרבותה הקולינרית ולהבין עד כמה רחב ומגוון הוא המטבח המרוקאי, רב השפעות אקלימיות, גיאוגרפיות, תרבותיות והיסטוריות. לצד כל אלה שזורים בספר גם צלחות וסירים פרי דמיוננו והחופש שלקחנו לעצמנו לבודד יסודות מוכרים מהמטבח המרוקאי ולמתוח אותם לכיוונים חדשים, שאינם בהכרח מסורתיים אבל נאמנים ברוחם, בחומרי הגלם שמהם נוצרו ובצורת הכנתם, הגשתם ואכילתם למטבחי ארץ המקור.

רגע לפני שהספר מגיע לחנויות אני מזמינה אתכם להיות הראשונים לרכוש אותו במחיר השקה מיוחד. הכנסו לקישור המצורף והזמינו את העותקים שלכם. הזמן קצר ומספר העותקים מוגבל. לא לשכוח להקליד את קוד ההנחה 9898 בהגיעכם לקופה:

לרכישת הספר במחיר השקה לחצו פה

 

הספר כולל 150 מתכונים בהם תבשילים, סלטים טריים או מבושלים, קציצות, קוסקוס, מרקים ונזידים, ירקות בשר ודגים צלויים על פחמים, מאפים ומיני יצירות בצק, עוגות, עוגיות ומיני מרקחת. תמצאו בו מתכונים לימי חול וחג, לארוחות רבות משתתפים או אינטימיות, להכנה מהירה או מורכבת.

מקווה שתשמחו בו כמונו ומחכה לראות מה תבחרו לבשל ממנו.

 

תגובות 4

  1. אני לא יכולה לזכור מתי פעם אחרונה קניתי ספר בישול חדש אבל ברגע שראיתי שהוצאת ספר חדש לא חשבתי פעמיים והזמנתי. מחכה ומצפה!!

  2. המון המון בהצלחה

  3. היי
    אני חי בחו״ל ( תאילנד ) האם אפשר לרכוש את הספר ולשלוח אותו אלי ( ברור לי שאני צריך לשלם עבור המשלוח ) במידה ואפשר אין לי שום בעיה להעביר אליכם את הכסף עבור הספר והמשלוח בהעברה בנקאית מהחשבון שלי בארץ – תודה

להגיב

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*